Bestilling

Ja. Ta kontakt med oss ved å ringe 22 22 25 00 eller e-mail oss på kundeservice@envirobox.no.

Alternativer:

* Online betaling med Visa/Mastercard

* Kortbetaling med bankterminal ved levering

* Faktura

* PayPal

Ja. Du vil motta skriftlig bestillingsbekreftelse via e-post.

Ja. Forlengelse av leieperioden må opplyses oss seinest klokken 12:00 dagen før opprinnelig avtalt hentetidspunkt. Se Priser. ved forlengelse av leieperiode. Ring 22 22 25 00 for nærmere avtale.

Ja. Endring av leieperiode, levering og henting må avtales seinest klokken 12:00 dagen før opprinnelig avtalt leverings- og hentetidspunkt. Ring 22 22 25 00 for nærmere avtale.

Vi ønsker til enhver tid å være punktlig ovenfor våre kunder og avtaler. I sjeldne tilfeller må vi likevel prioritere sikkerheten til våre sjåfører. Dette kan være i forbindelse med sterk storm og vinterføre som ikke tillater sikker levering og henting av våre flyttebokser. Vi vil i slike tilfeller øyeblikkelig kontakte deg for å avtale ny og sikker levering og hentedato.
Vi leverer og henter våre flyttebokser etter avtale i Oslo og omegn, samt i Rogaland fylke. Ved større bestillinger og lengre avstand, ta kontakt med oss for nærmere hjelp 22 22 25 00.

Produkt / Tjeneste

Vi er en totalleverandør av flyttetjenester som tilbyr:

  • Utleie av solide flyttebokser i hardplast. Leveres før flytting og hentes ved endt flytting etter avtale
  • Flytting i Oslo og omegn, samt i Rogaland fylke - Vi utfører selve flyttingen for deg gjennom partner.
  • Flyttevask gjennom partner
  • Levering av all flyttemateriale
  • Henting og levering av enkeltvare gjennom partner
  • Bortkjøring gjennom partner

Vi tilbyr utleie samt leverering og henting av solide og miljøvennlige flyttebokser. Dette for å gjøre din flytting mye enklere og mer effektiv. Vi leverer boksene til adressen du skal flytte fra, og henter dem igjen når du har flyttet ferdig ved din nye adresse. Vi selger også all slags forbruksmateriale som du kunne trengt under flytting, herunder bobleplast, pakkepapir, sofatrekk m.m.

Enkelt: Våre flyttebokser vil allerede være klare til bruk når vi leverer slik at du slipper å bruke tid på å sette sammen boksene, tape bunn og topp som dersom du hadde brukt pappesker. Ved bruk av EnviroBox flyttebokser, slipper du å bekymre deg for at boksene skal gå i stykker eller kollapse under flytting. Da våre bokser er laget av solid plast, trenger du ikke å bekymre deg for at de blir våte.

Effektivt: Våre flyttebokser vil spare deg for både tid og penger.

Miljøvennlig: Pappesker er ikke like miljøvennlig som våre flyttebokser. Gjenbruk er bedre for miljøet enn gjenvinning. Da våre flyttebokser kan gjenbrukes opptil 400 ganger før de resirkuleres og gjenvinnes, vil du ved bruk av våre flyttebokser være med på å avlaste miljøet for unødvendig pappsøppel. Dermed sparer du regnskogen.

Brukte pappesker er enkelt å få tak i, og billigere enn å kjøpe nye pappesker. Problemet er at pappesker generelt absorberer mye støv, bakterier og andre urenheter som du ikke ønsker å få på dine ting under flytting. Vi garanterer at våre flyttebokser leveres rene til enhver tid. Ved at vi leverer og henter flytteboksene, slipper du å bruke unødvendig tid på å lete etter brukte pappesker.

Ja. Levering og henting er inkludert.

Våre flyttebokser rommer 70 liter. Dimensjon i cm: 68,5(L) X 43(B) X 30,5(H)

Vi leverer flytteboksene til avtalt adresse til avtalt tid. Vi henter flytteboksene fra avtalt adresse til avtalt tid. Fordelene med dette er:

  • Du slipper å bruke tid og krefter på å lete etter/kjøpe pappesker
  • Du slipper å bekymre deg for hvordan du skal kvitte deg med pappeskene etter bruk
  • Du slipper å bruke plass til å lagre pappeskene om du ikke skal kaste dem etter bruk
  • Du slipper å bruke tid på å sette sammen og tape boksene før bruk

Anbefal oss til din familie og kjente. Hver gang noen bruker våre flyttebokser, er du med på å redusere antall tre som må felles for å lage pappesker.
Fordi våre flyttebokser er:

  • Enklere å bruke og gir en mer effektiv flytting
  • Tidsbesparende
  • Billigere flytting totalt sett
  • Mer miljøvennlig
  • Mer solid
  • Mer hygienisk.

Vi anbefaler at man ikke fyller våre flyttekasser med mer enn maks 15 kg selv om de tåler mye mer. Dette for å unngå material- og personskade.
Ja. Vi hjelper deg gjerne med selve flyttejobben gjennom Dexteria Consulting AS eller partner. Send oss en forespørsel så hjelper vi deg. Ønsker du nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med oss på tlf nr 22 22 25 00 eller på e-post: post@envirobox.no
Ja. Vask utføres av Dexteria Consulting AS eller partner. Det som er inkludert i en vanlig flyttevask er:
  • Rengjøring av gulv, listverk, karmer og dører
  • Enkel rengjøring (Tørrengjøring) av tak, vegger og andre ikke vaskbare overflater
  • Rengjøring av skap og skuffer - innvendig og utvendig
  • Støvsuging av tepper
  • Rengjøring av fliser på kjøkken og baderom
  • Rengjøring av sanitært utstyr
  • Rengjøring av lysbrytere og stikkontakter m.v.
  • Innvendig og utvendig vask av vinduer (så lenge utsiden er lett tilgjengelig)
Rengjøring av hvitevarer, peis, persienner, ovner og ventilasjonsanlegg er ikke inkludert i grunnpris for flyttevask. Vi kan også inkludere grundig vask av vegger for et tillegg i prisen. Se Se på vår flyttevask side for mer info.
Ja. Vi har bortkjøring av gods som du ønsker å kaste. Se på våre flyttetjenester for mer info.
Våre biler har standard flytteforsikring som dekker 1200 kr/m3 flyttegods. Vi anbefaler at du i tillegg tegner egen flytteforsikring gjennom ditt forsikringsselskap da vi ikke har myndighet til å gjøre dette for deg i henhold til lovverket.
Vårt mål er at du som kunde skal være fornøyd etter at jobben er utført og at du bruker oss igjen ved senere anledning. Derfor gir vi deg 48 timer reklamasjonsrett i forhold til skader/mangler etter at arbeidet er utført.

  • Spar tid og penger på å bestille alt gjennom oss
  • Ett kontaktpunkt for alle tjenestene
  • Minimere skaderisiko under flytteprosessen
  • Spare miljøet for unødvendig utslipp og pappavfall
  • Vi gjør vårt beste så våre kunder blir fornøyde.

Kontaktinformasjon

Kjøretider

  • Mandag-Fredag:
    Mellom 08:00 til 17:00 og 17:00 til 22:00
  • Lørdag:
    Mellom 11:00 til 20:00

Telefontid Kundeservice

  • Mandag-Fredag:
    08:00 til 16:00
  • Lørdag:
    11:00 til 15:00

Hvorfor velge oss?

Det er mange grunner til at både privatpersoner og bedrifter bruker oss.

  • Spar Tid og Arbeid
  • Spar Penger
  • Flytt Raskere og mer Effektivt
  • Flytt Miljøvennlig
  • Ikke tenk på henting og levering
  • Mer Hygienisk
  • Solide og Sikre bokser

Du finner oss på sosiale medier!